[Gelistirici] science/gis bileşeni

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
11 Eyl 2009 Cum 11:52:36 EEST

İşbaran Akçayır wrote On 11-09-2009 10:33:
> Serdar Dalgıç wrote On 08-09-2009 00:22:
>>
> Contrib ve 2009 da gerekli değişiklikleri yapıyorum birazdan.

Pardus ve contrib depolarında science/geoscience ve util/gps olan
bileşenleri science/gis şekline getirdim. Bir takım paketleri depoya
aldım ( review ve 2007'den )

Index güncelleme gibi gerekli bir iş varsa contrib ve pardus depo
sorumlularından rica ederim.

Bu arada contrib/devel/science/gis altında stable'a girmemiş bazı
paketler var bunların pardus deposunda karşılığı yok örneğin önemli bir
uygulama olan grass ve bağımlılıkları, bunları stable'a almaya karar
veren arkadaş olursa pardus deposuna alırsa iyi olur.

Saygılar, kolay gelsin.