[Gelistirici] x264 ABI

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Eyl 2009 Per 22:07:26 EEST

 Merhaba,

 Yakında x264 de ABI kırmayı düşünüyorum. Macroblocking tree, threaded
lookahead gibi önemli değişiklikler var. Arada (bizi fazla
ilgilendirmeyen, daha çok ARM ile ilgili) GSOC değişiklikleri de
girdiği için ABI numarası fazla değişti ancak fazla bir değişiklik yok
görünüyor.

 Ters bağımlılıklarında benim paketim olmayan avidemux, vlc,
gst-plugins-ugly var. Gerekli değişiklikleri lazım olursa ben
yapabilirim.

 İtirazı olan var mıdır ?