[Gelistirici] Comar segmentation fault problemi

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
9 Eyl 2009 Çar 00:09:25 EEST

Onur Küçük wrote:

>  şeettiriniz efem, 2009 da da düzeldi
>
>  Çomar olayını etkiledi mi bilmiyorum, şu anda deneme sistemime
> ulaşamıyorum

Elinize sağlık. Mevcut sorunu düzeltmeyebilir belki ama bu da önemli bir
sorundu, ileride başımızı çok fena ağrıtabilirdi..

Burda durum oldukça deterministikti, hep 26'da gidiyordu. Mevcut sorunda
da gdb ile backtrace'e bakınca işin ucu gene gcmodule.c'ye ve reference
counting'e gidiyor ama tamamen rastlantısal olarak çöküyor ya da bazen
hiç çökmüyordu. Umarım düzelmiştir, yarın göreceğiz :)