[Gelistirici] Comar segmentation fault problemi

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
8 Eyl 2009 Sal 21:15:53 EEST

08 Eyl 2009 Sal tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  iki farklı donanımda 2009 alında, bir başka bilgisayarda 2008 altında
> denedim, hepsinde 26 da gidiyor. Ofisteki sistemde 80 de gittiğini de
> görmüştük, başka bir modül yüklerken mi olmuştu hatırlamıyorum :/

tarfile import edilir edilmez koşulsuz olarak çağırılan tek yer

import sys
import os
import shutil
import stat
import errno
import time
import struct
import copy
import grp, pwd

satırları, bu liste üzerinden geçince sorun "pwd" modülüne kadar iniyor

caglar at Shinigami python2.5 $ pwd
/usr/lib/python2.5
caglar at Shinigami python2.5 $ cat asd.py
#!/usr/bin/python
# -*- coding: utf-8 -*-

import pwd

senin test kodunu o hali ile "asd" import edecek hale getirince gene 26. iterasyon sonunda çöküyor. pwdmodule.c'ye bakıyorum bir şeyler çıkar mı diye...

Bu arada bunları 2008 üzerinde deniyorum...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/