[Gelistirici] Devel deposundaki bazı aksaklıklar

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
7 Eyl 2009 Pzt 05:42:01 EEST

Devel deposunda [1] adresindeki listeyi güncelledim. Paketlerin döküman
dosyalarında artık sürüm numarası olmasın demiştik. Listedeki paketler bu
kurala uymayanlar.

Ayrıca 2009 yolunda paketlerde translations.xml dosyasının bulunması
gerekliliğini konuşmuştuk. [2] adresindeki liste stable depoda bu dosyanın
bulunmadığı paketleri gösteriyor.  Dosyaları eklerken hem devel deposuna hem
de stable depoya eklemeyi unutmayınız. Paket sahipleri beni affedin. :)

Son olarak da devel deposundaki [3] betiği repository-scripts altına taşımamız
gerekmiyor mu? Eğer bir itiraz yoksa betiği oraya taşıyacağım.

Şimdilik bu kadar. Kolay gelsin.

İyi çalışmalar;
İnanç

[1]= http://svn.pardus.org.tr/pardus/2009/devel/wrongdocdir