[Gelistirici] [Hata 10981] No rar package in Pardus 2009 repository

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
6 Eyl 2009 Paz 03:23:43 EEST

2009/9/6 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>:

>  genelde paketlenmesine itiraz yok görünüyor, bence paketleyip sisteme
> ekleyebiliriz, ancak benim gönlüm contrib deposunda olmasından yana.

Paketi depoya almadan önce yukarıda söylenen yöntemlerden birini
kullanarak lisans bilgisini kullanıcıya gösterecek bir şey yapsaydık?

Paket yöneticisinin lisans bilgisini göstermesi ve/veya arayüz
uygulamalarını filtrelediği gibi özgür olmayan yazılımları da
filtrelemesi gibi değişiklikler yapabilirsek herkese uyan bir çözüme
ulaşmış oluruz sanırım.

Filtreleme işi masraflı/uzun olur derseniz paketi depoya almazdan önce
en azından paket bilgisi kısmında lisans bilgisini gösterelim.

Türker