[Gelistirici] katkıcılara sağlanacak ek olanaklar

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
6 Eyl 2009 Paz 00:01:26 EEST

05 Eylül 2009 Cumartesi 23:29:05 tarihinde Burak Çalışkan şunları yazmıştı:
> Selam,
>
>      28 Şubat geliştirici toplantısında dağıtımın geleceğine yönelik
> birçok konu konuşulmuştu.
> Bunlardan birisi de katıkıcılara sağlancak ek hizmetlerdi.
>      Toplantıya göre[1], katkıcılara ftp alanı, e-posta adresi ve
> derleme/test amaçlı mini-sistemler
> verilmesi kararlaştırılmıştı.

Toplantıda kararlaştırılan, ilan edilen ve bizim üzerinde çalıştığımız
olanaklar ile ilgili daha kapsamlı bir listeyi geçtiğimiz aylarda derlemiştim
[1].

> Başta 2009'u geliştirmesinden kaynaklanan
> zorluklar olmak üzere
> çeşitli nedenden bu karar aksamış olabilir.
>      Eğer bir nedenden dolayı askıya alınmış/kaldırılmamış ise, bu
> hizmetlere ya da bir bölümüne
> ne zaman erişebiliriz?

Bu olanakların hayata geçirilmesi, dediğiniz üzere öncelikli olarak 2009
yoğunluğu nedeniyle, biraz aksadı ve gecikti. Konunun önde gelen takipçisi
benim, tüm maddelerin olabildiğince erken bir zamanda hayata geçirilmesi
öncelikli  hedefimiz.

Zaman zaman anımsat yapmanız yararlı oluyor, kendimize geliyoruz ;-)

[1] http://www.ozgurlukicin.com/media/dosya/oi_say13_kucuk.pdf

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE