[Gelistirici] pisi-sandbox build

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
2 Eyl 2009 Çar 14:05:58 EEST

Faik Uygur wrote On 02-09-2009 09:37:

> Bende bağımlılıklar indiriliyor ve kuruluyor fakat yapılandırma hatası alıyor
> sadece kurulurken, bakacam buna da.
>
> Senin dbus hatanı tekrarlayabilir miyim acaba? Hangi pakette almıştın.

Kuruluyor 7 / 37
libXxf86vm-1.0.2-4-4.pisi [önbellekte]
libXxf86vm paketi 1.0.2 sürümü 4 yayımı 4 inşası kuruluyor.
libXxf86vm dosyaları arşivden çıkartılıyor.
DEBUG: "lzma -k -f -d /var/pisi/install.tar.lzma" dönüş değeri 0
libXxf86vm paketi yapılandırılıyor
libXxf86vm yapılandırması başarısız oldu.
libXxf86vm kuruldu.
Kuruluyor 8 / 37
mesa-7.5-9-8.pisi [önbellekte]
mesa paketi 7.5 sürümü 9 yayımı 8 inşası kuruluyor.
Program Sonlandırıldı.
<class 'pisi.comariface.Error'>: COMAR'a bağlanılamıyor:
   org.freedesktop.DBus.Error.NoServer: Failed to connect to socket
/var/run/dbus/system_bus_socket: Bağlantı reddedildi

ve son satır 15-20 kez tekrar ediyor...