[Gelistirici] tezkere bekleyen sahipsiz paketler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
1 Eyl 2009 Sal 12:26:55 EEST

On 01 Eylül 2009 Salı 10:26:10 Doruk Fisek wrote:

>  Bunu tek tek yapan bir betigim var ama mutlaka biri daha once tum
> depoda bul/degistir yapacak bir betik yazmistir. Betigin yerini
> gosterirseniz, ben de yapabilirim.

 Gökmen'inkiler alınmış, paketi alanlar işaretleyebilir mi ?

 İbrahim'inkileri işaretlemeyi daha bir kaç saat önce konuştuk (Gökmen, Cihan,
Taner ben) arada kaçmış yeni fark ettik biz de (zamanlamaya koş).

 Özellikle bilgisi burada olması açısından, bu dönüşümü ben iki betikle
yapıyorum, [1] betiği ile İbrahim'in paketlerinin listesini alıp [2] betiği
ile admins e atıyorum. Birazdan hallediyorum.

[1] http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/repository-scripts/list-repo-
packages
[2] http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/repository-scripts/takeover