[Gelistirici] tezkere bekleyen sahipsiz paketler

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
1 Eyl 2009 Sal 10:26:10 EEST

Merhaba,

 Daha once de yazmistim, Gokmen Goksel'in ve Ibrahim Gungor'un
paketlerini/hatalarini ilgili (yeni) kisilere ya da bakicisiz
isaretlemek (admins at pardus.org.tr adresine atamak) gerekiyor.

 Gokmen'in hatalar elden gecmis, Ibrahim'in uzerindeki hatalari da ben
az once admins@'e atadim.

 Paketlerin hala sahibi gozuktuklerinden o paketlere yeni hata
girildiginde su anda hala onlara ataniyor. Hata raporlayanlar
da cozeceklerini saniyorlar. Biri farkedip elle duzeltmezse de oyle
kaliyor.

 Pardus+Contrib depolarinda Gokmen'in uzerinde 2009 icin 49, 2008 icin
45 paket; Ibrahim'in uzerinde de 2009 deposu icin 48, 2008 deposu icin
32 paket var.

 Bunlari bakicisiz isaretleyebilir miyiz artik?

 Bunu tek tek yapan bir betigim var ama mutlaka biri daha once tum
depoda bul/degistir yapacak bir betik yazmistir. Betigin yerini
gosterirseniz, ben de yapabilirim.

                   Doruk