[Gelistirici] 31 Ekim Pardus 2009 test deposu

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
31 Eki 2009 Cmt 12:13:34 EET

On Saturday 31 October 2009 12:06:42 pm serdar soytetir wrote:
> Kurulumda home ve sistem için ayrı disk bölümleri seçmiştim. İlgi, bilgi?

Kullanıcı listesinde bununla ilgili bir e-posta vardı (ya da başka bir
listede) Güncelleme yaptıktan sonra $HOME dizininin otomatik olarak
bağlanmadığından bahsediyordu. E-postayı bulamadım şimdi, bulursam
yönlendireceğim.

Konsoldan giriş yaptıktan sonra "mount" ve "cat /etc/fstab" çıktılarını
verebilir misin?