[Gelistirici] "NEEDINFO" etiketli hatalarin otomatik kapatilmasi

Taner Taş taner at pardus.org.tr
28 Eki 2009 Çar 08:51:54 EET

On Tue, 27 Oct 2009 21:28:13 +0200
Türker Sezer wrote:

> Gerekli bilgiler geldiğinde hatanın sahibi NEEDINFO'yu kaldırmalı,
> kaldırmamışsa ona yapacak birşey yok. Betik ilk başta konuşulduğu gibi
> NEEDINFO duruyorsa ve bir aydır hatada hiçbir değişiklik yapılmamışsa
> kapatıyor hatayı -ki Doruk'un da dediği gibi şu an elle yaptığımız da bu.

Bu işi "elle" yapmak ile betik ile yapmak arasında çok fark var.

Bu hata kayıtlarını girenler ve üzerine düşen yaptıktan sonra ilgi/cevap bekleyenler senin benim gibi birer insan sonuçta. Hatanın atandığı kişinin ihmalinden kaynaklanacak sıkıntıları, bir betik ile girdi sahibine fatura etmek bana etik gelmiyor. Kullanıcılara karşı saygılı olma gibi bir düsturumuz var ise, bu saygıyı üzerimize kayıtlı hataların gidişatını gördükten sonra elle kapatarak göstermek daha doğru bir yaklaşım olsa gerek..

--
Taner Taş <taner><pardus.org.tr>