[Gelistirici] Bugzilla'da paket sahibi hataları

Taner Taş taner at pardus.org.tr
27 Eki 2009 Sal 11:37:13 EET

On Tue, 27 Oct 2009 10:08:38 +0300
Ekin Meroğlu wrote:

> Aynı şey buildfarm hata postaları için de geçerli  - taner'le konuştum,
> bakıyor...

Buildfarm postaları ile ilgili sıkıntı, mailman'ın "no duplicates" (CC'de veya To'da olan adreslere liste mesajı gönderME) ayarının tüm kullanıcılar için ön tanımlı olarak aktif olmasından kaynaklanıyormuş. Bu seçeneği işleyen betiği (Handler) global olarak devre dışı bırakmak zorunda kaldım. Tüm kullanıcılara kullanıcı ayarlarından girin şu seçeneği kapatın demekten ziyade daha uygun bir çözüm gibi geldi.

Bugzilla, hata sahiplerine mesaj gönderme konusunda bir sıkıntı yaşamıyor olması gerek.. bu tip bir sıkıntı var idiyse de değişiklik bugzilla listesini de etkileyecektir.

--
Taner Taş <taner><pardus.org.tr>