[Gelistirici] Sahip oldugum paketler ile ilgili

emre yilmaz yilmazyemre at yahoo.com
26 Eki 2009 Pzt 00:13:55 EET

selamlar,

yogun is/okul tempom dolayisiyla sahibi oldugum paketlerin bakimiyla ilgilenemiyorum.

Packager ibaresinde Emre Yılmaz (yilmazyemre(sumuk)yahoo.com) gordugunuzde rahatlikla paketlerle flört edebilir daha da ileri gidip flört edebilirsiniz. (Bunun icin bana herhangi bir bildirimde bulunmaniza gerek yok.)

// Paketler bakicisiz duruma da dusurebilir. Zira, ilgilenemiyecegim uzun bir sure gibi gorunuyor.

Eger bir yanlisim yoksa ilgili paketler asagidaki gibi:

pyFltk
youtube-dl
python-twitter
qtfprot