[Gelistirici] playground/review/desktop/freedesktop/PackageKit - splip mozilla plugin

Aşkın Yollu askin at askin.ws
25 Eki 2009 Paz 01:02:32 EEST

2009/9/7 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>:

> PackageKit'in Firefox arayüzü olabilir mi? gnome-packagekit veya kpackagekit
> yüklemeden de sanırım konsol dışında Firefox üzerinden de kullanmak mümkün.
> http://www.packagekit.org/img/pk-web-plugin.png

Bilgisayarım serviste olduğu için uzun zamandır ilgilenemiyordum,
şimdi hala serviste ama uğraşacak bir bilgisayar buldum:)

ubuntu firefox ve www-brower paketlerini bağımlılık olarak yazmış.
Önceden çalışmamasına rağmen firefox eklentilerinde görebiliyordum,
şimdi ne yaparsam yapayım göremiyorum :S

Bu tarz eklentiler için özel olarak yaptığımız birşey var mı?

Aşkın Yollu
http://blog.yollu.com
http://askin.ws