[Gelistirici] svn.pardus.org.tr açılış sayfası

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
16 Eki 2009 Cum 09:27:35 EEST

2009/10/15 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Bu ayırma işini yapalım, desekliyorum. Ama adını koyup bütün
> dizinlerde / projelerde bir an önce yapalım.
>
>  Şöyle bir durum var, en son pisi değişikliği ile
>
> pisi $ du -hs *
> 27M     branches
> 275M    tags
> 20M     trunk
>
>  ben her projenin tags alt dizinini almak istemiyorum, svn de sağolsun
> pek leziz bir tag yapısı sunuyor. Önerdiğim senaryolar
>
>  1) Ya her projeyi hemen aynı şekle getirelim
>
>  uludag
>        pisi
>                trunk
> [...]

Projeleri tag'lemek için svn:externals kullanırsak tüm ihtiyaçları
karşılayabiliriz sanırım. Hem dizin yapımız 1. senaryodaki gibi olur hem de
tag'leri indirmek istemeyenler kolayca --ignore-externals diyerek bu dizini
indirmeyebilirler.

Örnek bir kullanım için http://bit.ly/Ycspt adresine bakabilirsiniz.

Türker