[Gelistirici] Garip bir konsol çıktısı

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
9 Eki 2009 Cum 21:45:42 EEST

On Cuma 09 Ekim 2009 16:17:20 Serdar Soytetir wrote:

> ASSERT: "lister->d->m_cachedItemsJob == 0" in file
> /var/pisi/kdelibs-4.3.2-60/work/kdelibs-4.3.2/kio/kio/kdirlister_p.h, line

Aynı şey mi bilmiyorum ama benzer bir hata konversation 1.2-rc1'de de vardı. Hiç açılmıyordu bu hata
yüzünden. Geliştiricileri, diğer dağıtımlarda böyle bir sorun olmadığını söyledi. Derlemede
kullanılan parametrelerden olabilir vs dediler.

İlgili irc logu:

<Sho_> mnurolcay: BTW Fedora's package never crashed
<Sho_> mnurolcay: I think something about Pardus' build options must be odd
<Sho_> Q_ASSERT should be a NOOP in a distro build
<Sho_> mnurolcay: Q_ASSERT is a NOOP if QT_NO_DEBUG is defined in the build environment
<Sho_> I think the relwithdebinfo and release build types should define QT_NO_DEBUG

---
Mehmet Nur Olcay