[Gelistirici] 4.3.2 güncellemesi sonrası sorunlar ?

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
9 Eki 2009 Cum 01:05:40 EEST

08 Ekim 2009 Perşembe günü (saat 16:49:05) Mehmet Nur Olcay şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Test deposuna giren KDE 4.3.2 paketlerine güncelledim sistemi. Çok ciddi
>  bir sorunla karşılaşmadım ancak şöyle bir kaç problem oldu:
Sıfır Pardus 2009 kurarak üzerine test deposundan güncelleme yaparak
kullandığım sistemde karşılaştıklarım:

Goldendict  her sözcük aramasında segfault veriyor. qt4 güncellemesi ile
kırılmış olan paketler olabilir mi?

Lokalize proje ayarlarını her kaydetme denememde çöküyor ve bir proje
oluşturup çeviri dizinlerini gösterdiğimde istatistikleri yanlış gösteriyor.
160 bin string yerine 74 bin civarında string gösteriyor (sanırım strigi ile
alakalı).
> .
> 1. Sistem yeniden başlatıldıktan sonra, system tray'de gösterilen
>  güncelleme (plasma>plasmadesktop gibi işlemler olsa gerek) bitmek bilmedi,
>  en son kendim kapatıp iptal demek durumunda kaldım.
Bu olmadı bende.

> 2. Bazı GTK uygulamarının ikonları tamamen yok oldu. Bende sadece Pidgin'de
>  olurken, Gökmen ve Burak'da Firefox ikonları da harab oldu.
Onur'un önerisi ile bende de düzeldi.

> 3. Sistem Ayarları > Genel > Ülke Bölge Dil kısmına girmeye çalıştığımda
>  segfault alıyorum ve systemsettings çöküyor.
+1

> Şimdilik bu kadar, 4.2'ye oranla genel olarak daha hızlı açılıyor, daha
>  hızlı çalışıyor vs.

+1