[Gelistirici] 4.3.2 güncellemesi sonrası sorunlar ?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Eki 2009 Cum 00:40:01 EEST

> 1. Sistem yeniden başlatıldıktan sonra, system tray'de gösterilen
> güncelleme (plasma>plasmadesktop gibi işlemler olsa gerek) bitmek
> bilmedi, en son kendim kapatıp iptal demek durumunda kaldım.

 Bende arkaplanda %100  cpu ya vuran bir nepomuk süreci oldu, o süreç
yüzünden kopyalamada titreme olmuş olabilir. Nepomuk sürecini öldürünce
hemen tamamlandı bende. Bu indeksleme işlemi kapalıya ayarlı ise
güncelleme ile açılmamasını sağlamamız lazım.

> 2. Bazı GTK uygulamarının ikonları tamamen yok oldu. Bende sadece
> Pidgin'de olurken, Gökmen ve Burak'da Firefox ikonları da harab oldu.

 Bunu shared-mime-info güncellemesi kırmış. ~/.local/share/mime
dizinini uçurunca düzeliyor (logout a bile gerek yok). Sistemde kurulu
olan mime db ile kullanıcı ev dizinindeki db ile uyumsuzluk olduğu için
pörtledi sanırım. Bu sorunu otomatik düzelecek şekilde düzeltmemiz
lazım.

> 3. Sistem Ayarları > Genel > Ülke Bölge Dil kısmına girmeye
> çalıştığımda segfault alıyorum ve systemsettings çöküyor.

 Buna bakamadım, uykum geldi. Gökçen ?

4. Masaüstündeki pil plasmoid inin boyutunu değiştirdiğimizde, logout /
login yapınca yine öntanımlı boyuta dönüyor

> Şimdilik bu kadar, 4.2'ye oranla genel olarak daha hızlı açılıyor,
> daha hızlı çalışıyor vs.

 +1