[Gelistirici] 4.3.2 güncellemesi sonrası sorunlar ?

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
8 Eki 2009 Per 16:49:05 EEST

Merhaba,

Test deposuna giren KDE 4.3.2 paketlerine güncelledim sistemi. Çok ciddi bir sorunla karşılaşmadım
ancak şöyle bir kaç problem oldu:

1. Sistem yeniden başlatıldıktan sonra, system tray'de gösterilen güncelleme (plasma>plasmadesktop
gibi işlemler olsa gerek) bitmek bilmedi, en son kendim kapatıp iptal demek durumunda kaldım.

2. Bazı GTK uygulamarının ikonları tamamen yok oldu. Bende sadece Pidgin'de olurken, Gökmen ve
Burak'da Firefox ikonları da harab oldu.

3. Sistem Ayarları > Genel > Ülke Bölge Dil kısmına girmeye çalıştığımda segfault alıyorum ve
systemsettings çöküyor.

Şimdilik bu kadar, 4.2'ye oranla genel olarak daha hızlı açılıyor, daha hızlı çalışıyor vs.

---
Mehmet Nur Olcay