[Gelistirici] Yeni sürücüler için test isteği

ertan ert976 at gmail.com
5 Eki 2009 Pzt 19:04:08 EEST

13 Eylül 2009 Pazar günü (saat 06:48:36) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> trigger ile ilgili sorunu intel ekran kartıyla da tekrarladım. Sanırım mesa
> kitaplığındaki genel bir sorun bu.

Merhaba Fatih,

Test deposuna giren yeni trigger ve mesa paketleriyle problem çözüldü. Fakat
ppracer ve warsow açılışta kapanıyor. İlgili log dosyalarını gönderiyorum.
Fatih hata kaydı aç diyorsan o şekilde yapayım. Bilginize..

Saygılarımla
Ertan Argüden