[Gelistirici] Webkit-GTK ve gtk-doc'un resmi depoya alınma talebi

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
3 Eki 2009 Cmt 00:49:05 EEST

Onur Küçük wrote On 02-10-2009 23:48:

>   itiraz gelmemiş, ne zaman alıyorsun ?

Bağımlılıklarının ikisi gnome-doc-utils ve rarian. Bunları ana svn'ye
aldığımız zaman,
contrib deposundan silinecek. Pardus-stable'e hemen girmeyeceği için,
kullanıcı
gnome-doc-utils isteyen bir paketi yüklemeye çalıştığında(anjuta gibi)
hata ile
karşılaşıp yükleme yapamayacak. (hatam varsa düzeltin :) )

Sorun çıkarmadan, ana depoya bu paketleri nasıl taşırız?