[Gelistirici] 2009.1 Yol Haritası

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
1 Eki 2009 Per 14:33:20 EEST

On Perşembe 01 Ekim 2009 14:24:47 Türker Sezer wrote:
> Merhabalar,
>
> Oİ'den geçen CeBIT haberine ve çeşitli kaynaklardan (sdn vb.)
> kullanıcıların edindiği bilgilere göre CeBIT sırasında 2009.1
> sürümümüz test edilebilir olacakmış.
>
> Test edilebilir hali bu kadar yaklaşmış olan 2009.1 sürümümüzün eminim
> ki netleşmeye başlamış (hatta netleşmiş) bir sürüm takvimi de
> mevcuttur. Acaba bu sürüm takvimini ve bu sürüme eklenecek/yetişecek
> özellik listesini öğrenmemiz mümkün müdür?

+1

Böyle bir ileti yazmayı düşünüyordum tam da.
Aslında uzun bir vade için de bir yol haritamız olsa, tanıtım/beklentiler açısından iyi olurdu.
Muhtemelen aşağı yukarı belirlenmiş hedefler vardır fakat bunların yazılı olarak bir yerlerde
kullanıcıya sunulması(pek çok projede olduğu gibi) çok daha uygun olurdu.

---
Mehmet Nur Olcay