[Gelistirici] comar-api bağımlılıkları

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
24 Kas 2009 Sal 15:21:34 EET

2009/11/24 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> takım

> bağımlılığı
> paketler,
> >

> Kaldırılınca sistem neden kullanılamaz hale geliyor?

Hmm, system.base paketi pisi ile kaldırılamıyor, ama mysql-server
kaldırılabiliyor, comar-api'yi kaldırılacaklar listesinde gördüm sandım ama
yokmuş aslında bu iyi ..
Yine de system.base bağımlılığını oraya yazmanın katkısı nedir bilmiyorum (
bir ara konuşulmuştu sanki bakayım )

Sorun pisi'nin mysql-server ın tüm ters bağımlılıklarını kaldırmaya
çalışmasında ki bu liste manager uygulamalarından tut QtCurve'e, kde'ye
kadar uzamış bir şekilde .. bunları nasıl düzelticez ?

--
İşbaran Akçayır
http://ish.kodzilla.org