[Gelistirici] firefox - profil destegi

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
24 Kas 2009 Sal 14:20:02 EET

> Sende de calisiyorsa, bende bir problem var demek ki.
>
> Insanin basit dusunup, paket kaynak dosyalarina bakmak yerine daha
> standart cozum yontemleri denemesi gerekiyor.
>
> Hepinizi yordum, pardon.

Yok bir problem var sanırım 2009'da. Ben de ofisteki 2009 yüklü 6 makinede
denedim, birinde ben de çalıştıramadım profile manager'ı.

Komutu verir vermez, bir çıktı vermeden dönüyor. Sende de aynısı mı oldu?
Çözebildin mi herhangi bir şekilde? Çalışan herhangi bir Firefox'un
olmadığından emin olmak lazım tabi dediğim şeyi yapabilmek için.

--
Gökçen Eraslan