[Gelistirici] Hatanın kapatılacağı an hangi an?

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
23 Kas 2009 Pzt 17:01:04 EET

2009/11/23 İnanç Yıldırgan <inancyildirgan at gmail.com>

> Kaç defa demem gerektiğini bilmiyorum. Bugzilla kullanıcı problemleri için
> mi
> yoksa dağıtım problemleri için mi bunu önce ayırt etmek gerekiyor. Bana
> göre
> de asıl saçmalık paketin illa farmda derlenmesini beklemek onun stable
> depoya
> girmesini beklemek; beklemek ha beklemek? Hatanın o süre boyunca açık
> kalmasının ne gibi bir manası var bunu bana anlatabilir misin?

İnanç arkadaşımız şahsen bana bir şeyler yazmış ama ortamı germemek adına
onun savunduğu görüşleri size tatlı dille tercüme edeyim:

* Hatada sözkonusu paket, paketçisi tarafından düzeltildiğinde çözümlendi
diye kapatılmalı, gerekirse bilgi hatayı açana veya hata takipçilerine bilgi
verilmeli.

Diğer arkadaşların da düşüncelerini alayım.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net