[Gelistirici] makefile ve flaglar

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
21 Kas 2009 Cmt 16:48:37 EET

Merhaba;

Bugün bir konuşma analiz programına ihtiyacım oldu ve praat adında bir program
buldum. Paketini yapıp playgrounda attım. Yalnız bir problem var. Paket in
makefile dosyası

CC = gcc -std=gnu99 -DUNIX -Dlinux -I /usr/local/include -I /usr/X11R6/include
-Wimplicit -Wreturn-type -Wunused -Wunused-parameter -Wuninitialized -O

LIBS = -L /usr/local/lib -L /usr/X11R6/lib -lXm -lXt -lX11 -lm -lpthread -
lasound

RANLIB = ls
ICON =
MAIN_ICON =

şeklinde. Dolayısı ile bizim flagların hiç birini kullanmıyor. Bunları bizim
flagra göre nasıl düzenleyebiliriz? Bunların yanına mı ekleyeceğiz yoksa
bunları silememiz mi gerek? Bilemedim açıkcası.