[Gelistirici] Konversation KDE 4.3 ile Derlenip 4.2 ile Çalışması

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
21 Kas 2009 Cmt 15:27:51 EET

On Saturday 21 November 2009 15:03:38 Eren Türkay wrote:

> Bu konuya Onur cevabı vermişti. Burada tekrar açmayalım bence.. :)
>
> Şu durumda ne yapalım sorusunu sormuştum açıkcası.

stable depo kullanılarak derlenmiş konversation elle stable depoya alınabilir hızlı bir çözüm
olarak.

Fakat şu anki işleyişle, senin de dediğin gibi, kıyısından köşesinden bile kde* ile ilintili pek çok
pakette farkına varmadığımız sorunlar oluşmuş olabilir. Buradaki sorun benim hatamdan kaynaklanıyor
ama stable depo ya alınacak paketler yine stable depo ile derlenip alınabilseydi çok daha kalıcı bir
çözüm olurdu.

---
Mehmet Nur Olcay