[Gelistirici] Veda...

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
19 Kas 2009 Per 00:01:14 EET

On Wed, 18 Nov 2009 23:40:48 +0200
Murat Şenel <muratasenel at gmail.com> wrote:

> Bu paketlere zaman ayırabilirim. Zaten hepsi de birbirinin
> bağımlılığı. Fakat yine de çok acil düzeltilmesi gereken birşey
> olursa ve ulaşılamazsam, tabi ki herkes gerekeni yapabilir paket
> üzerinde. Fakat dediğim gibi bu paketlere gereken özeni
> gösterebilecek zamanım olacak cunku aktif olarak kullanıyorum bu
> paketleri...

 E tamam tamamen bırakmıyorsun o zaman :) Bakımını yapacaksan tabi ki
paketler sende kalmaya devam etsin. Ama sıkıştığında, vakit sorunun
olduğunda haber vermeyi unutma ki bilelim ona göre hareket edelim.

 Bir de paketlerin isimlerini bir daha yazar mısın, mesajında karışık
çıkmış. Bu paketler dışındakileri pardus deposunda ben işaretlerim.