[Gelistirici] Veda...

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
18 Kas 2009 Çar 23:18:19 EET

On Wed, 18 Nov 2009 20:02:12 +0200
Murat Şenel <muratasenel at gmail.com> wrote:

> [...]
> zaman ayırmam artık mümkün değil. Belki de topluluktan tamamıyla
> ayrılmam gerekiyor fakat insan uzun süredir emek verdiği bir işi
> komple bırakmayı ve edindiği arkadaşlıkları direk kesip atmayı çok da
> içine sindiremiyor. Bu nedenle sembolik de olsa bazı paketlerin
> üzerimde kalmasını ve geri kalanların sahipsiz olarak işaretlenmesini
> rica ediyorum (gerekiyorsa işaretlemeyi ben de yapabilirim). Aşağıda
> üzerimde kalmasını istediğim paketler var (eğer ki svn hesabımın da
> kapatılması söz konusuysa, tabi ki aşağıdaki liste de gereksiz

 Yolun açık olsun, umarım her şey istediğin gibi olur :) ama Pardus ile
daha az vakit geçirmek arkadaşlıkların azalmasına sebep olmamalı,
benden söylemesi :)

>  amsn
> gssdpgst-plugins-farsightgupnp-igd gupnpjrtplibjthread

 Anlamadığım bir şey var, tamamen paketlerinle ilgilenmeyi
bırakıyorsun, ve sembolik olarak bu paketlerin sende görülmesini mi
istiyorsun, yoksa az zaman ayırabileceksin ve ayıracağın zamanda bu
paketlerin bakımı, sorunların çözümü vs. ile uğraşacak mısın ?

 Az da olsa paketlerin takibini yapabileceksen tabi ki paketler sende
kalabilir, ama hiç ilgilenemeyeceksen sembolik de olsa paketlerin zaman
ayırabilecek birinde olması daha iyi olur. Çıkabilecek sorunlarda
kapısı çalınacak, paketi sık sık takip edecek biri olması daha sağlıklı
olacak.

 Senin durumun hangisi, biraz zaman ayırabilecek misin, yoksa hiç
mi ayıramayacaksın ?