[Gelistirici] Veda...

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
18 Kas 2009 Çar 20:02:12 EET

Selamlar,

Farkedildiği gibi uzun süredir Pardus'la ilgili en ufak bir katkım dahi
olamadı, paketlerime gereken özeni gösteremedim, vs. Başlarda bunun kısa
süreli olacağını düşünmüştüm ve listeye e-mail atıp haber vermeyi her
seferinde erteledim. Fakat görünen o ki, eskisi gibi bir zaman ayırmam artık
mümkün değil. Belki de topluluktan tamamıyla ayrılmam gerekiyor fakat insan
uzun süredir emek verdiği bir işi komple bırakmayı ve edindiği
arkadaşlıkları direk kesip atmayı çok da içine sindiremiyor. Bu nedenle
sembolik de olsa bazı paketlerin üzerimde kalmasını ve geri kalanların
sahipsiz olarak işaretlenmesini rica ediyorum (gerekiyorsa işaretlemeyi ben
de yapabilirim). Aşağıda üzerimde kalmasını istediğim paketler var (eğer ki
svn hesabımın da kapatılması söz konusuysa, tabi ki aşağıdaki liste de
gereksiz olacaktır).

İlk pisidepo ile dışardan girdim bu gruba ve zaten bilen biliyor sonrasında
da geliştirici hesabı alarak Pardus depolarına erişim hakkım doğdu.
Yazılımdan, programlamadan, hele ki linuxtan anlamayan biri olarak başlayıp,
şuan ekipte olmayan ama bana çok yardımları dokunan kişiler başta olmak
üzere, ekibin geri kalanına da çok çok teşekkür ediyorum. Onlardan aldığım
bilgiler dahilinde ve ötesini de araştırarak edindiğim bilgiler
doğrultusunda yeni gelenlere de yardım etmeye çalıştım. Babadan oğula geçer
bir yöntemle herkes bilgisini paylaştığı sürece, Pardus çok daha hızlı
gelişecektir, buna inanıyorum.

Şimdiye kadar bu ekipte genelde hep iyi şeyler oldu. Tabi ki bazı şeyler de
istenildiği gibi olmadı. Kimi sorunlar çözüldü, kimi çözülmedi/çözülemedi..
Ama herkesin amacı birdi ve umarım her şey en kısa sürede daha da iyi
olacaktır.

Kısaca, üzerimdeki paketlerin sayısı fazla olduğu için ve artık zaman çok
fazla ayıramayacağım için, izninizle ben çekiliyorum artık :)

Hepinize kolaylıklar dilerim.....

 amsn
gssdpgst-plugins-farsightgupnp-igd gupnpjrtplibjthread

Saygıar...

--
Murat Şenel