[Gelistirici] libproxy, neon ve subversion

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
13 Kas 2009 Cum 23:06:48 EET

Ozan Çağlayan wrote On 13-11-2009 14:26:
> Selam,
>
> Depodaki son neon güncellemesi esnasında neon için libproxy desteği
> açılmış. Depodaki libproxy'den GNOME eklentileri çıktığı için derlenme
> ve çalışma zamanında GNOME'a ihtiyaç duyuyor.

gtk, pango, atk, gconf ...vs gibi temel kütüphaneler platform paketleri
değerlendiriliyor. gnome paketleri olarak geçmiyorlar.

göz ucu ile baktığımda, sadece gconf ve ona bağımlı gtk var.

> Kısacası, bu son neon güncellemesiyle, subversion paketinin derlenmesi
> veya kurulmasının ucu GTK'ya kadar gidiyor.
>
> Ya neon tekrar without-libproxy ile ya da libproxy without-gnome ile
> derlenirse bu sorun ortadan kalkacak.

libproxy dağıtım kararlı olmadan önce depoya girdi. Dolayısı ile birçok
paket içindeki kütüphanelere linklendi. libsoup ve bazı gstreamer
eklentileri buna örnek olabilir. Bunlara bağımlı olan çok paket var.
Yeni dağıtımda, yeni depoyu oluştururken bu kütüphaneyi ayıracağım.