[Gelistirici] libproxy, neon ve subversion

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
13 Kas 2009 Cum 16:13:06 EET

13 Kasım 2009 Cuma günü (saat 14:26:20) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> Selam,
>
> Depodaki son neon güncellemesi esnasında neon için libproxy desteği
> açılmış. Depodaki libproxy'den GNOME eklentileri çıktığı için derlenme
> ve çalışma zamanında GNOME'a ihtiyaç duyuyor.
>
> Kısacası, bu son neon güncellemesiyle, subversion paketinin derlenmesi
> veya kurulmasının ucu GTK'ya kadar gidiyor.
>
> Ya neon tekrar without-libproxy ile ya da libproxy without-gnome ile
> derlenirse bu sorun ortadan kalkacak.
>
> İyi günler

libproxy desteğini ben açmıştım. Ama libproxy paketinden gnome eklentileri
çıktığından haberim yoktu. Paketi without-gnome ile derletirsek; libproxynin
açık kalmasını ve bahsettiğin gtk sorununu ortadan kaldırabiliyor muyuz?
configure seçeneklerinde without-gnome gibi bir parametre göremedim de. En
olmadı proxy desteğini tekrar kapatacağız.

İyi çalışmalar
İnanç