[Gelistirici] x264 güncellemesi

ertan ert976 at gmail.com
13 Kas 2009 Cum 13:41:16 EET

>  cinelerra ya yeni x264 e bağımlılık yazılmış, şu anda contrib devel de,
>  Ertan yeni x264 ün stable depoya girmesini bekliyordu herhalde, devel deki
>  cinelerella derlenince paket düzelecek bence

Pakete özel bir durum nedeniyle x264 e bağımlılık yazmamıştım, (lddtree.sh ile
baktığımızda içte kalıyor.) Bunun gibi bir problemin bir daha olmaması için
facc, faad2, x264 paketlerini dep olarak ekledim.

Yeni X264 stable depoya girdi gözüküyor. Cinelerra yı stable depoya commit
ettim.

@eren : Bu paketi en kısa zamanda derletebilir miyiz? Teşekkürler...

Saygılarımla
Ertan Argüden