[Gelistirici] [Hata 10525] Pardus 2009 Donma

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
10 Kas 2009 Sal 00:27:31 EET

On Monday 09 November 2009 04:35:18 pm Pardus Bugzilla wrote:
>            What    |Removed                     |Added
>- Severity|                            |INVALID

Betik ile yapılan değişiklikle bu şekilde bir e-posta geldi. Normal olarak
kapanan hatalarda aşağıdaki gibi bir e-posta alıyorum.

           What    |Removed                     |Added
             Status|NEW                         |RESOLVED
         Resolution|                            |WONTFIX

Betikle kapanan hataya web üzerinen bakınca hata "resolved, invalid" olarak
görünüyor. Her şey normal gibi.

Severity değerinin değiştiğini görünce, belki gözden kaçırdığımız ufak şeyler
olabilir diyerek haber vereyim dedim :)

Klavyenize sağlık,
Eren