[Gelistirici] Farmdan kaçan paket

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
7 Kas 2009 Cmt 01:25:16 EET

On Sat, 7 Nov 2009 00:06:22 +0200
Mehmet Nur Olcay <mnurolcay at gmail.com> wrote:

> + Tellico

 ACK/NACK sürecinde ACK alan ve stable a gidecek olan paketleri,
paketçisi özellikle talep etmediği sürece paketler stable paket
deposuna alınana kadar derletmiyorum. Normalde ACK/NACK son tarihinde
derletmeyi kesecektim ama son güncelleme işleri ile uğraşırken
boşuna beklememeleri için gelen paketleri derlettim. Çarşamba gününden
sonra paketler testçilere iletildiği için ACK alan paketler derlenmedi,
yine de gözden kaçan olabilir, varsa haber edin derleteyim.

 Paket sahiplerinin de bu konuda dikkatli olmasını rica ediyorum.
Paketlerinizin özellikle acil güncellenmesi gerekmiyorsa paket/stable a
alma süreci bitene kadar ack alan paketlere güncellemeleri svn/stable a
almazsanız gözden kaçırma vs. sıkıntıları da (henüz yaşamadık gerçi)
yaşamayız.

 Şu anki durumda haftasonu bitince güncellemelerden sorun
yakalanmayanları kararlı depoya alacağız. Geçişi yapar yapmaz ertelenen
paketleri derleteceğim. Farm da haftabaşını bekleyen paketlerin listesi
şöyle

x11/driver/xorg-video-intel/pspec.xml
server/ptsp/ptsp-server/pspec.xml
programming/vcs/git/pspec.xml
editor/emacs/emacs/pspec.xml
network/download/aria2/pspec.xml
multimedia/graphics/imagemagick/pspec.xml
office/misc/tellico/pspec.xml
server/database/memcached/pspec.xml
network/library/yaz/pspec.xml
programming/language/python/mutagen/pspec.xml
system/base/hdparm/pspec.xml
programming/language/python/pybluez/pspec.xml
programming/language/python/sip/pspec.xml

 Bir sonraki ACK/NACK e çok daha hızlı başlayacağız ve çok daha çabuk
sonlandıracağız, yapacağınız değişiklikler varsa hazırlıklı olun :)