[Gelistirici] [2009] [ACK/NACK] 20091018

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
4 Kas 2009 Çar 18:49:52 EET

Salı 03 Kasım 2009 günü (saat 18:20:07) Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> ComarJob'lardan biri yine segfault verip indi. İnen ComarJob,
>  Package-Manager tarafından yapılan updatePackage çağrısına ait. Comar/PiSi
>  tarafında bir workaround mümkün görünmüyor. Package-Manager workaround'u
>  ise bizi ilk güncellemede kurtarmaz.

Segfault sebebinin, COMAR'ın ana sürecindeki Python VM'in, alt süreçlerin
Python VM'leri ile anlaşamaması olabileceğini söylemişti Gürer. COMAR'ın ana
sürecindeki Python VM'i kaldırdım, ancak güncelleme sırasında yine segfault
yedi. Yama ekte.