[Gelistirici] [2009] [ACK/NACK] 20091018

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
3 Kas 2009 Sal 11:41:17 EET

On 03 Kasım 2009 Salı 10:52:17 Doruk Fisek wrote:

> Cokuse yolacan paket(ler) disindakileri alsak en azindan?

 Güncellenen paketlerden bağımsız gibi geliyor bana.

 Bu sefer paketler sorunsuz iniyor, ama kurulum sırasında Çomar segfault
yiyor. Benim sistemimde less, popt, freetype kurulduktan sonra, başka bir
sistemde python paketi kurulduktan sonra inmişti, onu güncelleme listesinden
çıkarıp denedik ama sorun yine tekrarladı.

 Semen'le ben sorunu tekrarlayabildik ama Bahadır denediğinde soruna
rastlamamış. Test deposu kullananlardan da hata raporu gelmedi. Sorun paket
yöneticisi kullanınca oluşuyor, test deposu kullanan kimse paket yöneticisi
kullanmıyor sanırım.

 Hata aynı şekilde dbus bağlantı sorunu var diye mesaj çıkartıyor, paket
yöneticisini bu durum olduğunda bir daha deneme yapacak şekilde değiştirelim
mi ?

> Bir aydan fazladir kararli depoya gecememis (bagimsiz) paketler var.

 Evet maalesef :( Bu güncelleme sorunları kötü ayak bağı oluyor bize, ama
"diğer paketlerin  suçu ne". Bu paketler (testlerinde kritik bir sorun
bulunmazsa) bu hafta sonuna öyle ya da böyle kararlı depoya girecek.