[Gelistirici] [paketler-commits] r69239 - in 2009/devel/game/fps/alienarena: . files

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
31 Mayıs 2009 Paz 15:07:57 EEST

2009/5/31  <paketler-commits at pardus.org.tr>:
> Author: murat
> Date: Sun May 31 14:59:59 2009
> New Revision: 69239
>
> Added:
>   2009/devel/game/fps/alienarena/files/fix-linking-order.patch
> Modified:
>   2009/devel/game/fps/alienarena/actions.py
>   2009/devel/game/fps/alienarena/pspec.xml
> Log:
> Stable bump. Texture enhancements, bug fixes and new maps added

Selams,

2009/devel/game/fps/alienarena paketinde yardıma ihtiyacım var. Oyunu
başlattığımda şu şekilde kapanıyor hemen:
...Unable to Locate Mesh Vertex Shader...Mesh Vertex Shader Compile
Error...Unable to Locate Mesh Fragment Shader...Mesh Fragment Shader
Compile Error...Linking Error...Unable to Locate Framebuffer Vertex
Shader...Framebuffer Vertex Shader Compile Error...Unable to Locate
Framebuffer Fragment Shader...Framebuffer Fragment Shader Compile
Error...Linking ErrorReceived signal 11, exiting...

Hata mesajında "Linking Error", "Compile Error" dediği için as-needed
ile ilgili bir sorun olabilir mi diye düşündüm ama yaptığım yama da
işe yaramadı sanırım. Ekran kartı da olabilir mi diye düşünüyorum ama
diğer quake tabanlı oyunlarda sorun yaşamadım. Zamanı olan biri el
atabilirse sevinirim :)

P.S. Bu arada Makefile'da şöyle bir satır var: CURLLDFLAGS=$(shell
curl-config --libs). Bu komutun çıktısı şu şekilde: -lcurl -Wl,-O1
-Wl,-z,relro -Wl,--hash-style=gnu -Wl,--as-needed -Wl,--sort-common
-lidn -lssh2 -lssl -lcrypto -lrt -lssl -lcrypto -ldl -lz -lz. Yani
LDFLAGS'ı da almış içine. Bu hatalı mı değil mi tam anlayamadım
açıkçası. Sorunun curl'e linklenirken as-needed'i bir daha
geçirmesinden kaynaklanbilir diye düşünerek yamada bunu da düzeltmeye
çalıştım ama bu da etki etmedi. Yine de burada bir sorun olabilir diye
düşündüm?

Kolay gelsin,

--
Murat Şenel