[Gelistirici] devam eden network-manager sorunu

Ceyhun Asılkazancı ceyhunasilkazanci at gmail.com
31 Mayıs 2009 Paz 13:53:22 EEST

2009/5/31 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>

> 30 May 2009 Cumartesi günü (saat 19:48:43) Mehmet Nur Olcay şunları
> yazmıştı:
> kuramıyor,
>
> ifplug paketi kurulu mu?

*ifplugd* paketini kurunca Mehmet Bey'in bahsettiği problem ortadan
kalkıyor.
Aynı senaryoyu evde az önce *ifplugd* paketini yükledikten sonra denedim ve
sonuç çok başarılı.

modem elektiriğini kesince network-manager bağlantıyı otomatik koparıyor ve
bağlı göstermiyor. daha sonra modem'in elektiriğini tekrardan verince
network-manager otomatik olarak bağlantıyı sağlıyor ve bağlı
gösteriyor.Artık el ile bağlantıyı koparıp tekrardan bağlanmamıza gerek
kalmadı :)

Ayrıca eskiden kablolu bağlantıda kablo takılı değilken, el ile ip verince
network-manager olarak bağlı gösteriyordu.
ifplugd paketi ile bu problem de ortadan kalktı.

--
Ceyhun Asılkazancı
05327872991