[Gelistirici] 2009 Alfa sunucuda

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 21:07:42 EEST

2009/5/30 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  yarar tabi ki :)
>
>  lsusb de görünüyorsa aynı şey, kasanın içinde olmuş dışında olmuş aynı
> şey aslında
>
>  Recep senin USB CDROM da master/slave ayarı var mı ? Belki o birşeyi
> etkiler. Bir de başka usb porta takabiliyorsan öyle denedin mi ?
>
> --
>  Onur Küçük                                      Knowledge speaks,
>  <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens

Abi sanırım ben bir öküzlük ettim :S
gönderdiğim lsusb sırasında dvd-rw sanırım kapalı idi :S
benim harici optik. Normal bir asus dvd-rw 'nin 5.25" lik bir kutu ile
birleştirilmiş hali ve on-off düğmesi var. Şimdi dışarıdayım. Eve gider
gitmez yeni bir lsusb gönderecem :S
Bu arada benim her nane (printer, klavye, fare vs. aynı porttan çıkıyor ayrı
bir usb hub ile birleştirilmiş durumda yani. Bu arada aynı porttan herşey
çalışıyor. Ve aynı yerde takılı iken 2008 kurulumu sorunsuz gerçekleşiyor.

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI
W. C. Fields <http://www.brainyquote.com/quotes/authors/w/w_c_fields.html>