[Gelistirici] 2009 Alfa sunucuda

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 20:14:32 EEST

Cumartesi 30 May 2009 günü (saat 19:38:33) Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Her şey yolunda olmalı, niye kuramamış bulamadım. USB çubuktan da
> kurulum yapılabiliyor ama USB cdrom ile denememiştim. Deneyen oldu mu ?
External usb cdrom ile aynı şekilde değerlendirilebilir mi bilemiyorum ama
kullandığım dizüstünün optik sürücüsü usb arayüzünü kullanıyor. Sorunsuz
kurulum yapabildim. Umarım bu bilgiler işe yarar, CDRW sürücüsünün
ayrıntıları:
USB2.0-CRW
Üretici: Generic
Seri #: 20071114173400000
Sınıf
0
((Defined at Interface level))
Alt sınıf
0
Protokol
0
USB Sürümü
2.00
Üretici No
0xbda
(Realtek Semiconductor Corp.)
Ürün No
0x158
Sürüm
58.87
Hız
480 Mbit/s
Kanallar
0
Azami Paket Boyu
0

>  Ben de bir USB CDROM bulup denemeye çalışayım.

İyi çalışmalar,
Serdar