[Gelistirici] [paketler-commits] r69196 - 2009/devel/desktop/toolkit/gtk/gtk2

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
29 Mayıs 2009 Cum 22:19:19 EEST

On Fri, 29 May 2009 22:15:58 +0300
Burak Çalışkan <burakclskn at gmail.com> wrote:

> Windowstaki ağ yazıcılarını gtk2 nin cups backend'i düzgün parola
> isteyen paylaşımlara veri gönderemiyor çünkü doğrulama arayüzü yok.
> Parolasız windows paylaşımları ancak cups.config dosyasını
> düzenledikten sonra veri gönderilebiliyor. Daha önce girilmiş bir
> hata var. [#9517]
>
> Bu hata/eksik master branch'ında düzeltilmiş. Yamayı oradan aldım.
> Yukarıdaki dosyanın yeniden üretilmesinin sebebi ise yeni eklenen
> "request-password" sinyali. Derleme aşamasında statik olarak o sinyal
> libgtk-x11.so kütüphanesine tanıtılmalı. API değişmediyse stable'e
> [...]

 Şu anda 2009 da API/ABI kırmak serbest, orada hiç bir sorun yok.
Yalnız kırdığınızı bildiğiniz durumlarda haber verirseniz farm da daha
dikkatli olurum.

 Benim şaşırdığım shelltools.system("rm -f...  kısmı. shelltools da hem
dosya hem de dizin silmek için fonksiyonlar varken niye onları
kullanmadan kabuk açıyorsun ?