[Gelistirici] 2009'da libhal_get_all_devices fonksiyonu?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Mayıs 2009 Cum 19:19:05 EEST

Selamlar;

27 May 2009 Çar tarihinde, Emre Erenoglu şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> 2009 icin libvirt'i hazirlarken, ciktisinda sununla karsilastim:
>
> checking for HAL... yes
> >

> daha sonra configure betik ozetinde hal: no olarak donuyor. Bu fonksiyon
> sanal makinelere atanacak host cihaz enumerasyonu icin gerekli olabilir.
> 2008.2 ise su ciktiyi uretiyor:
>
> checking for HAL... yes
> >

> 2009'daki /usr/include/hal/libhal.h icinde bu fonksiyonu gorebiliyorum,
> ancak bir sekilde configure betigi bulamiyor.
>
> Fikriniz var mi neden boyle oldugu ile ilgili?

config.log sana çok daha ayrıntılı tanım yapman için gerekli ip ucunu verecektir. automake bu özelliklerin olup olmadığını denemek için 4-5 satırlık örnek kod derlemeye çalışıyor, büyük ihtimal ile flagslar veya benzeri bir sorun ile kod derlenmiyor veya linklenmiyor ve bu yüzden "no" diyor.

Hangi kodu/nasıl ve ne şekilde derlemeye çalıştığını config.log içinde bir kısa gezinti ile bulabilirsin.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/