[Gelistirici] vfat problemi

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
29 Mayıs 2009 Cum 17:53:17 EEST

On Friday 29 May 2009 17:03:12 İşbaran Akçayır wrote:
> Olabilir, yalnız benim üzerinde durmak istediğim asıl şey, umount diyene
> kadar diske hiçbir şey yazılmıyor olması. Ortada bir cache ya da benzeri
> mekanizma varsa bunun harici aygıtlar için kaldırılması vs.
>
> zaten sorunu da çözecektir ..

Cache olmaması da kötü bir şey ama. Özellikle USB disklerin ısınması ve
eskimesine yol açıyor. Bence doğru çözüm -tahmin ettiğim senaryo doğru ise-
timeout durumlarını dikkate aldırmak.

KDE 3'te istediğimiz diske sağ tıklayıp özelliklerinden sync seçeneğini
etkinleştirmek vs. mümkündü diye hatırlıyorum. Bu ayar her usb disk için ayrı
ayrı yapılabiliyordu. Ama KDE 4'te bu seçenekleri bulamadım.