[Gelistirici] vfat problemi

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
29 Mayıs 2009 Cum 16:24:07 EEST

2009/5/29 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> İşbaran Akçayır wrote On 29-05-2009 16:09
> >
> Hayır, HAL üzerinden gittiği için hal handle ediyor durumu,
> /media/.hal-mtab dosyası var.
>
> Yani senin durumunda sorun olarak görebildiğim bir kullanılıyor demiş ki
> kullanılıyor olabilir hakikaten.
>
> Temiz bir sistemde umount kullanmadan denersen daha sağlıklı olabilir.

Umarım konsoldan svn kullanma demezsin :-)

En basitinden ne yaptığımı söyleyeyim, usb'yi takıyorum arayüzden dolphin
ile şöyle bir
içine bakıyorum, yani HAL bağlıyor ..
daha sonra /media/disk altına gidip svn co
http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/kde4/
yapıyorum, co işlemi bitiyor, konsolu kapatıyorum sonra arayüzden gidip
kaldır diyorum.

Bu aşamaya kadar usb'de hiçbir hareket olmuyor, kaldır der demez yazmaya
başlıyor alet,
yazma işlemi malum uzun sürüyor ve bir süre sonra

 Could not unmount the device.

One or more files on this device are open within an application.

mesajıyla karşılaşıyorum, ama bir süre sonra "Devices Recently plugged in"
ekranında usb'nin
kaldırıldığını görüyorum ..

--
İşbaran Akçayır