[Gelistirici] alfa ve yeni iso

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
29 Mayıs 2009 Cum 15:22:05 EEST

2009/5/29 Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr>:
> Ya kendi makinenizde deneyip bakacaksınız, ya da a çarpı b bölü c'den
> hareketle kestirimde bulunacaksınız. Burada amacın ilk ""5 dk"lık beklemenin
> nedenini bulma ve iyileştirme olduğunu unutmayalım arkadaşlar, noter tasdikli
> hız denemesi yapmıyoruz...

Sürüm zamanları insanlar ne kadar gergin oluyorlar değil mi? Çok fevri
tepkiler veriyorlar :-/

Ben bu listenin amacının, Pardus projesinin gelişimi ile ilgili
bilgileri paylaşmak/tartışmak olduğunu düşünüyorum. Bunun aksi
gördüğüm hiçbir tepki de çok şükür bu görüşümü değiştirmiyor ki hala
daha burada birşeyler yapmak için çabalıyoruz.

Her ne kadar durum bu olmasa da, Semen'in yazdığı postanın maksadından
bağımsız olarak o sistemin özelliklerini merak etmiş ve sormuş
olabilirim. Bunda ne sakınca olduğunu, sorumun karşılığında neden
böyle bir yanıt aldığımı merak ediyorum. Semen elbetteki -ben bu
postayı yazdığım sırada yaptığı gibi- gerekli bilgileri listeye atarak
sorumu yanıtlayabilir. Bu denli "ters" bir cevaba neden ihtiyaç
duydunuz gerçekten çok merak ediyorum.

Bu postanın maksadı elbette bir hız testi yapmak değil. Fakat
dediğiniz amaca da hizmet etmiyor. Postada 5 ve 15 rakamlarından başka
hiçbir bilgi yok ve bu haliyle çok boş. Madem maksat neden bulmak,
iyileştirme yapmak en azından sorunu çözmek için "yapılan
değişiklikler" tanımlanabilir ya da çözülen sorunun ne olduğu
belirtilebilirdi ki benzer sorunları yaşayanlar durumu
doğrulayabilsin.

İyi çalışmalar
Türker