[Gelistirici] [Fwd: Re: [Pardus-Test-Takımı][2009] Alfa -- Virtualbox hatası]

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
29 Mayıs 2009 Cum 00:36:51 EEST

On Thursday 28 May 2009 21:30:42 Ozan Çağlayan wrote:

> Bu değişiklikler yapılırken bir şekilde kaçırdım tartışmayı ama bu virt
> grubunun mantığı nedir, neden böyle bir şey yaptık?  Pardus 2008'de çok
> insan günlük hayatında sorunsuzca VBox'a erişebiliyordu

O çok insan wheel grubunda olduğu için erişebiliyordu vbox ve kvm'ye.
Virtualizaton kullanacak adamın mecburen wheel üyesi olması da saçma olduğu
için ayrı grup kullanmaya başladık.

Şu anda 2008'de kvm için ayrı grup var, vbox'a ise sadece wheel üyeleri
erişebiliyor.
--
Ekin Meroğlu <ekin_at_pardus.org.tr>