[Gelistirici] 2009 Alfa sunucuda

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Mayıs 2009 Per 00:48:20 EEST

On Thu, 28 May 2009 00:32:48 +0300
Serdar Soytetir <tulliana at gmail.com> wrote:

> Perşembe 28 May 2009 günü (saat 00:27:28) Onur Küçük şunları yazmıştı:
> Merhaba,

> Herkesin eline sağlık :)
> Acaba prealpha4 için bir delta iso var mı bir yerlerde?
> Kota esiriyim bir süreliğine :D

 Prealpha geliştirici araçları odaklıydı (system.devel, subversion vs.
içeriyordu), Alpha ise son kullanıcı paketleri odaklı (openoffice vs.
içeriyor). Paketlerin çoğu da baştan derlendi.

 İki ISO o kadar farklı ki delta ile düzgün bir sonuç alabileceğimizi
sanmıyorum. Yarın bir ara bakayım, mantıklı olursa deltasını oluşturur
buradan haberdar ederim.

 Bir de henüz 2009 da xdelta aracımız yok.