[Gelistirici] yine bugzilla hata sahipleri sorunsali

Taner Taş taner at pardus.org.tr
27 Mayıs 2009 Çar 15:23:04 EEST

Wednesday 27 May 2009 günü (saat 13:15:08) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
>  Bugzilla'da jack-audio-connection-kit paketi H. İbrahim Güngör üzerinde
> olmasina karsin o pakete acilan yeni hata raporu Ali Erdinç Köroğlu'na
> atanıyor.
>
>  Paket sahiplikleri Bugzilla'da duzenli (her gun?) guncellenmiyor muydu?
>
>                    Doruk

Sorun güncelleme ile alakalı değil. Bugzilla'da component isimlerini tutan
tablo sütunu varchar(22) imiş.. 40 yaptım. Uzun isimli paketleri (genelde
PEAR, perl modülleri) düzeltmekle meşgulüm şu an. Farkettiğiniz için teşekkür
ederim.

Taner